Time Management

Time management

Dat deed goed gisteren. 'The secret' is volgens mij een van de besten manieren om aan time management te doen. Net zoals een manga-filmpje bekijken.

Het is weekend en ik blog. Gewoon even mijn aanbieding van gisteren afmaken. En dan nog een BBQ bijeengooien. Er komen maar 15 mensen.

1. Zeven eigenschappen van effectief leiderschap.

Covey had het bij het rechte einde. Hij heeft er meer dan twee jaar over gedaan om dit boek te schrijven. Hij heeft er een leven over gedaan om de inhoud van het boek te verzamelen. En dat zie je. De vele voorbeelden zijn zeer praktisch. En ze zijn vooral uit het leven gegrepen.

Dit maakt het light.

De zeven eigenschappen is een nieuwe manier om naar jezelf te kijken. Of dit nu voor een bedrijf is, of dit nu voor het studeren is. Je bent wellicht één vna de eerste studenten die Covey gebruikt waar hij voor dient. Om je leven te time managen. Om een doel te geven aan je leven en het dan zo goed mogelijk uit te voeren.



Klinkt plastisch niet. Wel, het is fun to do. Want als je leven op rolletjes loopt, heb je plezier in de kleinste dingen en je hebt tijd om je te amuseren. En daar gaat het om. Plezier in je leven creëren.

En deze zeven eigenschappen helpen. Dat is trouwens de reden dat Covey er schatrijk mee geworden is.

Trouwens dit zijn de eigenschappen: wees proactief, begin met het einde, belangrijke zaken eerst, denk win-win, eerst begrijpen daarna begrepen worden, synergie, hou de zaag scherp.

Ik laat je nu al weten dat de eigenschappen op zichzelf al naar de kern van de meeste problemen bij time management gaan. Wel, de invulling van Covey van deze eigenschappen is nog beter

Zeven Eigenschappen Van Effectief Leiderschap
Covey S.R.

Type : Paperback
Uitgever : Poema & Pandora Pockets
Verschijningsdatum : 19/07/2007

Jaar van eerste verschijnen : 2002
ISBN : 9025414893

26.50 EUR [In voorraad: dit product wordt binnen 24 uur verstuurd.]




2.De achtste eigenschap.

Wel als je succes hebt, schrijf je beter nog een boek. En dit is het boek dat hij geschreven heeft in het zog van 'succes'. Ik zelf vind het niet zo goed als het andere boek. Reden, ik heb al teveel gelezen. Want uiteindelijk is dit boek de beste aanvulling die ik al gezien heb. Niet zoals Rockie II of Police AcademieVII.
De achtste eigenschap gaat in op de zachte kant van mensen. En deze zijde volg ik al langer. Dus je vindt hier een goede samenvatting van alles wat deze zachte zijde omvat.

Dit is nu net de kracht van dit boek. Je kan enkel dit boek lezen en niet alle andere boeken. Wel, dit geeft je een enorme voorsprong op mij. Ik heb eerst alle andere boeken gelezen en dan pas dit boek. Dus, begrijp waarom ik een natuurlijke afstand behoud tot dit boek. En daarom is het voor mij zo moeilijk om dit boek in de bloemen te zetten.

Oké ik geef toe het is een goed boek.

De Achtste Eigenschap (Van Effectiviteit Naar Inspiratie)
Covey S.R.


Type : Paperback
Uitgever : BUSINESS CONTACT
Verschijningsdatum : 25/03/2005

Jaar van eerste verschijnen : 2005
ISBN : 9047000218

27.50 EUR

3. BBQ.

Nu ga ik mijn tijd eens goed managen. Ik heb de boeken toch al gelezen.

Het vlees uithalen voor een ongelooflijke BBQ. Oh, en een Spaans recept om sangria te maken.

Mmmmmmmmm

see je,






AatjeManon