Relax: nog een examentip om bij weg te dromen

1. Relax, is bijna weekend

En de examens zijn nog veraf. Daarom:

Gisteren nog even bezig geweest met mijn blog bekender te maken. Kwestie van de zaken te posten die jouw interesseren. Zo vraag ik aan verschillende mensen of zij examentips hebben die ik kan posten.

Alvast bedankt voor je reactie Marique :-)

goed leren, goed nadenken en de tijd nemen he! je niet extra zenuwachtig gaan maken en niet denken dat het makkelijk of heel moeilijk is! het is net als een soort toetsweek! Als je je best er maar voor doet!

Als je heeeeeeeeeeeel zenuwachtig bent helpt een kruidenthee wel de avond voor de "examendag"

Marique

Wel Marique ik hoop dat ik zo relax genoeg ben. Ik koop mijn kruidenthee trouwens online. Net zoals mijn medicatie die ik bestel bij dokteronline.com. Er staat trouwens heel veel info op deze site in verband met mogelijke kwaaltjes.

En relax ben ik ook altijd na het bezoeken van een site over yoga.






2. Relax - nog een link:

Verder heb ik mijn link doorgegeven aan Marc. Hij wist me dit antwoord te geven:
------------

Beste AatjeManon,

Ik ontving jouw linkverzoek, waarvoor dank en ik zal deze natuurlijk met
alle plezier plaatsen.

Allereerst wil ik je echter vragen of je een link naar
http://student.klikwijzer.nl wilt plaatsen.

Stuur mij even een REPLY van dit mailtje nadat je naar mijn pagina hebt
gelinkt, dan zie je binnen uiterlijk 3 dagen de link naar jouw site vanzelf
online staan.

Ik hoor graag even van je.

Met vriendelijke groet,


Marc
------------

Hierbij Marc, belofte maakt schuld.


3. Relax: nog een filmpje van mezelf over de poort naar je diploma

DOOR OP DE FOTO TE KLIKKEN GA JE NAAR YOUTUBE

Het filmpje duurt 1.30 min. VEEL PLEZIER

see je,


AatjeManon