Brain

Tijdens je examens, nu dus, laat je je brain werken. Maar hoe en hoelang?

Wel er zijn mensen die je aangeven dat je 50 minuten per uur dient te blokken en daarna 10 minuten pauze. Oké, dit kan wel zijn maar wat doe kje met een thomas Edison of een Einstein die zich gedurende dagen opsloten in hun werkruimte of bureau. Meestal nog met een minimum aan eten. Zij concentreerden zich op één probleem. Pas nadat zij hun brain en hersencellen voldoende lang gescaned en geroosterd hebben, gunnen ze zichzelf rust.

Dit lijkt mij wel op mijn blok en examens. Ondanks het feit dat ik alles had doorgenomen. Toch bleef er altijd een hoop te gaan tijdens deze crushperiodes. En mijn brain, wel die moeten op zo'n moment wel volgen. En dat doenze dan ook. Ik noem dit de bodybuildingsessie van mijn gezond verstand. Maar is dat wel gezond????


Wel ik heb er een video over gemaakt van een tweetal minuten:


Wel

see je,

AatjeManon