Examentip

Examentip:


Door Billie:


wanneer ik bij examens een vraag moet kiezen, neem ik steeds de vraag die het dichts bij mij ligt, het makkelijkst te grijpen is, voor mij links in een waaiertje zit of bovenaan een stapeltje ligt




ik aanvaard geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid :-)
maar het is mij na vier jaar in elk geval nog nooit slecht bevallen

Vraagje:
Meteen, ook aan een vraag voldoen van Bart Goethals voor het PI-online team "Denk even aan ons," zei hij.
Bart, hierbij.

Als je surft naar hun zoekmachine, weet dat je informatie vindt over leren en studeren. Meer dan 1850 linken leuk geordend volgens thema's. Zij hebben ook een vrij ruim vademecum over onderwijs. Kwestie van de juiste termen toe te passen.
http://pion.rug.ac.be/

Alleen het prikbord heeft het te verduren. Het is sinds 2003 al niet meer gebruikt. Nogthans staat dit in schril contrast met de enorme hoeveelheid informatie die je op deze zoekmachine vindt.

Wel, veel succes met jullie zoekmachine

Alsook de anderen

see je


AatjeManon