Snellezen: online software

Snellezen (software), online, kan dat? Ja natuurlijk, alleen... Wel, eens je sneller kan lezen en het gevoel hebt van: "ik kan lezen", dan ga je experimenteren, niet? Ik toch. En niet zo'n beetje. Het zal je wellicht niet verwonderen maar je kunt online met je muis snel naar beneden scrollen
Dit gaat vrij goed, voor sommingen. En toen ik de training gaf, kwam mijn wereld even tot stilstand. Ik zei dus, "voor sommigen". En wat met anderen? Wel dit gratis online tooltje voor sneller te lezen, de zapreader (link onderaan), kan je hier helpen:
De zapreader doet één ding en dat is je tekst voor je ogen laten flitsen met de snelheid die je zelf bepaalt. Wat? Oké, je copy past de online tekst die je sneller wil leren met snellezen in het tooltje en klikt op "zap it!". De woorden beginnen te schijnen en blinken. Eén voor een.



Samengevat: www.zapreader.com , daarna op tools klikken en daarna op zap read klikken. Voila, je kan de tekst erin gooien. Zap it, zou ik zo zeggen.

Tip snellezen: je kan dit tooltje ook nog bovenaan op de tabs van je browser installeren. Gaat nog sneller om te lezen. Ik doe het al jaren en het werkt als een trein.

Dus, snellezen met online software is hemels, en eenvoudig. De Zapreader