Studenten veel succes met het examen

Het is volop examenperiode en dus wellicht de verkeerde moment om te verwachten dat er veel studenten online zijn.NOT,....

Raar maar waar. Op deze momenten zijn er heel wat studenten bezig met andere dingen dan blokken. Don't worry. Ik deed het ook zo in mijn tijd.
Hoe komt het, kan je vragen. Wel, vandaag ga ik daar geen antwoord op geven. Maar als je sneller wil studeren, dan zou je best eens naar dit filmpje kunnen kijken.

veel plezier ermee, het duurt ongeveer 3 minuten



Wel, ik heb het zelf gemaakt op vraag van mijn eigen studenten. Zij studeren namelijk een pak sneller dan het gemiddelde blokbeest. Sterker nog, zijn doen dit door de informatie door te nemen die ik in mijn nieuwsbrief gratis vrijgeef. Geef gewoon je voornaam en e-mailadres op en ik begin je info toe te sturen die je helpt bij het voorbereiden van je examens. Oh, regelmatig organiseer ik een gratis pre-training en dan ben je meteen uitgenodigd. Cool niet,

see je,

AatjeManon